piątek, 23 czerwca 2017

You left me and I fell apart, I punched the wall and cried

Właśnie skończyłam myć podłogi i boy oh boy jak się cieszę, że wreszcie mogę zrobić coś pożytecznego, czyli leżeć i oglądać My Mad Fat Diary. Tbh nie mam pojęcia, co mogę myśleć o tym serialu. Początkowo w wielu scenach utożsamiałam się z Rae, trochę sobie popłakałam i ciągle mi się to zdarza, ale są też chwile, że mam ogromną ochotę wyrzucić monitor przez okno. No cóż, o jego losie zadecyduje półtora sezonu, które mi zostało. Po tylu miesiącach męczarni w szkole wreszcie mogę sobie swobodnie pozwolić na odpoczynek. Ten rok zakończyłam z lekkim poczuciem winy, że JEDNAK mogłam wypaść trochę lepiej, ale już nic nie zmienię, a równa średnia 5,0 wygląda całkiem ładnie. W następnym roku będę musiała sobie wypruć flaki, by osiągnąć taki wynik, ale tym się będę martwić od sierpnia. Teraz mam czas na odpoczynek i bezstresowe spędzanie wielu godzin w lumpach.
Spędziłam połowę dnia robiąc te zdjęcia, głównie rozmyślając jak tu upchać syf z całego pokoju tak, żeby nie było go widać na zdjęciach. Jak widać całkiem nieźle poszło, tylko zapomniałam o biurku, no ale to już tam trudno. Pokochałam z całego serca moje nowe ponczo (bo tak się ta narzutka nazywa, nie?) i chcę je nosić cały czas, jest to chyba najlepszy zakup w moim życiu.
✿ BODYSUIT-ZAFUL ✿ JEANS-MOHITO ✿ PONCHO-H&M ✿

24 komentarze:

  1. znakomita stylizacja ale kolor włosów jest mega !!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja uwielbiam czarne ciuchy a w twoich włosach się zakochałam są boskie :)
    https://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing outfit. I love your hair.
    I'm following your blog. Kisses
    http://universodamarta.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. moja najslodsza krolewna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super notka, nie zważaj na hejterów i rób swoje Ola!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adasiu, problem w tym, że nie mam hejterów. :V
      meme

      Usuń
  6. Stylizacja na wielki plus, jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A wonderful post! He astonished me! You write posts in a very nice way! The pictures you put in the post are beautiful! You have a perfect ideas for posts!♥
    On my blog is a huge international giveaway, so if you want to look at it, maybe you just get a reward, happily!

    Do you want to follow for follow? If you please, please let me know in my blog, in a comment! Thanks! ♥


    On my blog is an international award / giveaway, so if you want to look! ♥


    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - https://chelchiechelchie.blogspot.rs/2017/07/its-huge-international-giveaway-time.html

    OdpowiedzUsuń
  8. I loved your look, your hair and wonderful
    I already follow your blog follow back

    🌸Um super beijo🌸

    💻 www.jessicamourablog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne włosy ♥ Ja tez postawiłam na fioletowe ombre (dokładnie czarno-fioletowe) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! I discovered a wonderful blog :) Beautiful outfit as well as your hair color. I follow you, if you can go back, I would be my pleasure :)
    Magicni svet lepote

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo oryginalny styl :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne włosy!! Niesamowity blog :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super masz styl, taki inny niż każdy!
    A twój kolor włosów pasuje do twarzy
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie średnia 5.0 jest super osiągnięciem. Gratuluję! Ja większość mojego czasu również spędzam na oglądaniu seriali, bo jest to coś, co uwielbiam. Udanych wakacji!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Never knew that horror could be cute as well! But you kind of changed my perception! Very quirky and lovely braid you've got going there

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear ♥ Love your blog !
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  18. Halo Olu, żyjesz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Oddaj piękne włosy <3 Świetne ubrania! Nadrabiam posty, bo dawno nie zaglądałam :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 5.0 to cudowna średnia. Ubrania są genialne!

    https://only-maleficent.blogspot.com/ - blog kreatywnej nastolatki, która chcę udowodnić, że możesz wszystko, pokazuje jak ułatwić sobie życie i zaraża optymizmem, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz obserwacje. ♡ W miarę możliwości odwdzięczę się.